Gngr_33 Yavaş yavaş son haftalara yaklaşıyorum 35. Hafta oldu doğum kolay olması için hurma faydalarını tavsiyeleri çok okudum burada fakat gebelik şekeri var sıkıntı olur mu acaba yemem gerekiyor mu
Arasarzu Gngr_33 Günde 3 tane falan yiyorum 1 bardak süt ya da ayran tüketiyorum 😊 sorun olmuyordur inşallah doktoruma sormayı unutuyorum
Arasarzu Gngr_33 İnşallah hurmada çok şeker yok diye biliyorum 😊 ama yinede doktorumuza sormakta fayda var
Dorukunannesifatma 3 taneden fazlası zararlıymıs şeker oranı yuksekoldugu için ben de 35 ye başlıcam ınsallah 🌸