Dün doktora gittim. Doktorum bebeğin kafasının çok aşağıda olduğunu ve erken doğuma sebep olabileceğini söyledi. İleri derecede idrar yolları enfeksiyonum da varmış. Antibiyotik ve magnezyum verdi. Aynı durumu yaşayan ve bebeğini sağlıcakla kucağına alan var mi?😔