Azrabetulunannesi Kızlar merhaba çatı muayenesi kaçıncı haftada yapılıyor doktor normal doğurabilir miyim ne zaman söylüyor bilginiz var mı bir de şu an ayda bir gidiyoruz doktorum öyle çağırıyor doğuma kadar böyle mi devam edecek yoksa sık mı çağırmaya başlayacak
Aycan_akay54 Azrabetulunannesi kaçıncı haftadasın 30 haftadan sonra 2 hafta da bir çağırıyor son 36 haftadan sonra ise bir hafta bir çağırıyor benim doktorum öyle yaptı
Easliii Azrabetulunannesi 37,2 de oldum ben haftaya tekrar çağırdı 10 günü geçmeden çağırıyorlar son haftalarda
Arasarzu Azrabetulunannesi Her doktor farklı ben 30.haftamda gitmiştim 1 ay sonra gelmemi istemişti 36+5 te çatı muayenesi oldum doktora göre değişir 😊
babyackgz Azrabetulunannesi 2 haftada bir gidiyorum başından beri normalde, 36 haftalığım bundan sonra her hafta çağırıcam 38 den sonra 3-4 günde bir çağırıcam dedi 37+3 de çatı muayenesi yapıcak
Selimegzoglu Azrabetulunannesi ayda bir çağırıyordu 32 den sonra 3 hafta sonra gel dedi pazartesi 35 oluyoruz bakalım o zaman ne kadarda bi çağıracak