Edda5 bende de her iki sıkıntı vardı aynı şeyler bana da söylendi, bende üniversite hastanesine yönlendirildim. Riskli gebelik doktoruna gittim eşi rahim ağzını tam kapatmadığı sürece yukarı çıkar dedi çok şükür 30. Hafta da çıktı senin de çıkar inşallah dikkat et ani hareket etme eğilip doğrulma çok yorma kendini sağlıklı beslen zamanla düzele senin de inşallah 🤲🏻 Amniyon sıvısı için de her gün en az 3 litre su içiyordum ve havuç suyunun çok faydasını gördüm tavsiye ederim mutlaka dene. 22. Hafta da benim de suyu azalmıştı havuç suyunu düzenli içtikten sonra 32. Haftada kontrole gittiğimde doktorum suyumun düzeldiğini söyledi. Endişe etme düzelir senin de inşallah 😊