Dilber89 Benim az kaldi 3 haftam ve oglumuz olacak ikinci yavrumuz 1 kizim var 2 yasinda Tam adi LIYA oglumuzada ALPASLAN ISMINI KOYACAZ INSAALLAH YA SIZLER ????
Arifcaninannesi Dilber89 biri oğlum var ismi arifcan kayinbabamin ismi bu bebeğimde erkek olacak inslah metehan düşündük
Dilber89 Arifcaninannesi Almanyada isimler Cok zor ya öyle her istedigimizi koyamiyoruz dalga gecerler diye Cok güzel