Slm anneler bu 2 ci gebeliğim dünden beri sanki bebeğimin hareketlerini hissediyormuşum gibi bugün ise böbrek ve belim ağırıyor bide affedersiniz az önce yoğun sarı beyaz sümüksü yapıda akıntı geldi tahminimce enfeksiyon var bende ilk gebeliğimde enfeksiyon olmuştu ordan biliyorum ama bel ağrısı yoktu bel ağrısı da olunca korkmaya başladım sizde de aynısı oluyormu idrar yolu enfeksiyonu olanlar sizde durumlar nasıl?