Gizmoo Kızlar biliyorsunuzdur 8. Günüm kasıklarım ara ara ağrıdı ancak bugün özellikle gazım geldiğinde feci canım acıyor ayrıca dün geceden beri çok belim ağrıyor sizce neden? Benim gibi olan var mı ?
Deletedmom5 Gizmoo o gaz sancısından gece uyanmıştım bişey oluyor sandm öyle korktm ki bol bol yürüyüş yap, bol bolll su iç ve bol bol kayısı ye cnm☺️
Sed22-09 Gizmoo gaz sıkıntısı olabiliyor kabızlık varsa eğer daha bi sıkıntı doktoruna söyle canım kabızlık varsa ilaç verir ama gaz için yapılacak pek bişey yok gelince sal cidden tuttukça dahada rahatsız ediyo
Gizmoo Deletedmom5 teşekkür ederim evet kayısı yiyorum sabahları aç karna birde şimdi hafif bi kanamam oldu inşallah yerleşmedir ya
Gizmoo Sed22-09 kabızlık yok olmasın diye çok uğraşıyorum zaten ama gaz ağrısı değişik oluyor korkuyorum bişey olacak diye şimdi de hafif bi kanamam oldu yerleşmedir inşallah