6 haftalık hamileyim. Günde 2 kere Progestan fitil kullanıyorum. Dün gece kırmızı bir kanamam başladı korkutuyor beni. Ama herhangi bir ağrım falan yok. Bu durumu yaşayanlar var mı. Pazartesi doktora görüneceğim ama çok korkuyorum ya düştüyse haberim yoksa.