YesimB 23 haftalık gebeyim bugün detaylı ultrasona girdim suyumun fazla olduğunu söyledi doktor , bi sıkıntı olur mu ?
Sema99 YesimB Benim de suyum fazla 34+5’im sadece erken doğum riski var su fazlalılığında çok dikkat etmen gerek başka sorun çıktı mj
NaimeYilmaz YesimB dıyet beslenmenız lazım su fazlalıgı sekere baglı olabılır genetık olabılır.. Artık beyaz rkmek pılav makarna tatlı hamur ısı muz hurma gıbı sekerlı meyvelerle vedalasıp gebelıgınızı dıyet olarak tamamlamanız lazım ben 10gunde toparlamıstm 🌸 ama hıc kacamak yapmadan
Sema99 NaimeYilmaz benim şekerime diyabetime bakıldı hiç bi sorun çıkmadı temiz çıktı hatta ama suyum fazla benim
NaimeYilmaz Sema99 genetik kişidende başlayabılıyor . Istedıgınız gibi beslenın tabı fikir verıyorum sadece su fazlalıgına alınacak başka önlem yok diğer bayan sordugu ıcın soyluorm 😊 Hayırlı saglıklı vakıtlı dogumlar olsun ınsallah
Sema99 NaimeYilmaz tabiki canısı böle doğum yapıcaz genetikte kaynaklanıyor tabiki şimdi anneme sordum onunda suyu fazlaymış zamanında kardeşime hamileyken yeni ögrendim Valla bu sebepten dolayı bende de çıktı 😊😊
BurhanRabiaetin Sema99 23 haftalıkken bendede suyum fazla cıkmısfı canım detaylıda doktorum meyveyı azaltmamı ve sekerlı seylerden uzak durmam gerektıgınu soyledi dıkkat etmek gerek normale donuyor