Merhaba anneler 🙏🏼 Ben 16 haftalık yeni bir anne adayıyım.. Vajinamda iki gün süren şiddetli ağrılar ve şişlik nedeniyle doktoruma sabah apar topar geldim ve beni hemen doğumhaneye operasyona aldılar.. Bartholin kisti oluşmuş onu aldılar ama böyle ağrılı ve sancılı birşey yaşamadım hele sonrasında yapılan pansuman beni bitirdi😔 bunu yazmamda ki sebep hiçbir ağrınızı basit deyip geçiştirmeyin ben ilk haftalar öyle yaptığım için kiste çevirdi ve bu hale geldim. Eğer bir süre daha bekleseydim Allah korusun bebeğin kalbi bile durabilirmiş 😔 şimdi iyileşme sürecinde sancılar yaşıyorum inşallah tekrarlamaz ben hepinize dua ediyorum sizde bana edin olur mu 🙏🏼Ve kendinize miniğinize çooook dikkat edin❤️