Kızlar happy kids yazdım kimse cevap vermedi. Kızım 4yaşında ben 37 haftalık hamileyim kızım emziği bıraktığından beri tırnaklarını koparıyor . Şimdi ise etlerini koparıyor o kadar üzülüyorum ki yapıyor sonra ağlıyor o ağladıkça ben ağlıyorum o kadar moralim bozuluyor ki. Ne yapıcağımı şaşırdım başına gelen veya yakınlarında böyle olan ve çözüm bulabilen varmı acaba acı oje acı biber vs. Denedim hiç biri işe yaramıyor. Kafayı yemek üzereyim.