Melosss_4433 ilkini 20 de oldum hiç ağrı sızı olmadı hatta iğne yaparlarken bile anlamadım gerçekten, ikinciyi dün oldum iğne yapacağı sırada çok acıdı sertmiş eli diye düşünüyorum, ağrım abartılacak kadar yok hafif sızı yani gayet normal günlük işlerime devam edebiliyorum hiç korkma 🌸