kucuktospam Kızlar biberon alacağım da normal mi almalıyım anti kolik mi? Yani illa antikolik olanlar gazlı bebekte mi kullanılır tecrübeli anneşerden cvp bekliyorum🙏
Kbr92 kucuktospam ben aventin yeni doğan setini aldım ayriyeten antikolik aparatıda ayrı satılıyo zaten aventin bütün biberonlarına uyuyor ben öyle yapdım :)
Beyzan kucuktospam cam sağlık açısından iyi ama çok ağır ve riskli kırılmadan dolayı. Pp olanlar rahat kullanılıyor ve kolik serisini almadım oğluma normal Pp natural biberon almıştım . Antikolik dediği aslında sadece kolik bebekler için değil hava yutmasin gaz sancısı olmasın diye. Ama illa her bebekte gaz sorunu olacak diye bir yok. Dediğim gibi ben o. Seriden almadım. Ha çok uzun bir biberon serüvenimiz olmadı ama şimdi ikinci gebeliğim yine bir tane yeni doğan pp natural seriden alacağım
annepanda kucuktospam e bebekten tommee tippe yeni dogan aldım simdilik 1 tane aldım. Eger kullanımi hoşuma giderse aynisindan bitane daha yedek alirim. Eger kullanisi iyi degilse baska marka deneriz.
Bibliophilia-1991 https://www.hepsiburada.com/philips-avent-natural-pp-yenidogan-hediye-seti-scd301-01-p-AILEAVNT9430260?magaza=DepodanAdrese ben böyle set şeklinde aldım canım
Heyecandorukta kucuktospam Ben aventin cam olanlarından aldım iki tane, biri 120 lik diğeri 240 lık 🐥 Cam sağlıktır 👍🏻
tubiii0106 Heyecandorukta agir olur mu ki ya bende cam aldm da e bebekten ikilisini aymi sizin gbi agir olurnmu kullanimi zor olur mu acaba
Kbr92 kucuktospam evet natural pp yeni doğan set olarak aldım aventin bütün biberonlarına uyuyor . https://ty.gl/sy4yvxbd
Ssmzsh kucuktospam avent antikolik biberon aldım canım cam biberon sağlıklı tabi ama korktum elimden kayar bişey olur bebeğe zarar veririm diye🤔 emzik yine avent ultra air emzik tercih ettim henüz kullanmadım ama 🤷🏼♀️ 😊
kucuktospam Ssmzsh teşekkürler. Ben öok kararsızım cama kolik apart tutmuyormuş mecbur pp almam gerekecek 😟 ben de ultra air emzik alacağım çok öneriyor kullananlar bakalım bebişlerimiz sever inş 🤷🏻♀️
Ssmzsh kucuktospam bebeklerin en çok tuttuğu emzik avent ultra air bide bibs miş öyle diyorlar bakalım inşallah sever bebişler😊
Karsesi kucuktospam canım emzirme danışmanı esra ertuğrul lansinoh öneryo birde kaşık biberon öneriyor meme reddi olmasın diye
kucuktospam Karsesi doğrudur canım ama onlar markalardan prim aldıkları için güvenemiyorum hiçbirine arkadaşlar hep avent kullandı hepsi çok memnun ondan. Kaşık biberonu da alacağım ama bi süre için çalışmam gerekiyor bakıcı uğraşamaz kaşıkla
Kbr92 tubiii0106 trendyoldan aldım indirimdeydi 199 tl geldi biberonlar 4 lü set emzik ve fırçasıda vardı . Antikolik aparatıda trend yol lünk paylaşmıştım
Heyecandorukta tubiii0106 Valla kuzenim cam kullanmış tavsiye etti, minicik bişe zaten ağır olmaz, bir de biz tutacağız onu bebek emerken, bebek tutmayacağı için sorun yok bence 👍🏻
Zeynepreyyan kucuktospam antikolik dediği haz yapmıyor demek istiyor m sadece kolik bebeklerde kullanılmaz ama ben aventten memnun kalmadım
Zeynepreyyan kucuktospam yok canım ağır değil biberonu emziğinden tutup sallayınca kenarlardan fışkırdı hep. Bir de bebek biberonla içerken kenarlardan aktı hep . Sonra mamajoo aldım. Onu kullandık şimdi ikinciye hamileyim ona nuk aldım https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRpOUYJgeoFpJpX8pBRtROOUnZ4DkrmTAB1rw&usqp=CAU