papatyasever34 3 kere kürtaj oldum kalbi duruyor pıhtılaşmam var di dedik iğne ile ilerlio herkesin bende de ilerler 3.de hersyei kullandık ama yine durdu doktoru değiştirdim bi sorun var ama ne yani mayısta oldum kürtajı geçen ayda gittim doktora başka doçent kendisi direk rahim filmi dedi yaptirmadihimiz tek şey o bide eşim genetik vermemişti filmi çekildim sonuç rahmim şekil bozukluğu cıktı T harfinde imiş yani daracık histereskopi ile düzelttiler genişletti yer yaptı doktor sağolsunlar yapışıklı ta varmış kurtajdan dolayı onuda açtılar tutunmayı yer hiç yokmuş meğersem merak etme histereskopi çok kolay o gün eve yolluolr kürtaj gbi uydum uyandım bitti ne ağrı ne sizi kendi işini kendim gördüm esimin gelmesine bile gerek yokmuş kolay korkma sakin o ameliyat çok önemli bizler icin