eog ilk üç ay yatarken fitil olarak kullandım artı 5 günde 1 de ignem vardı . Risk kalkınca bıraktırdı . Ağızdan alınca yan etkisi çok oluyormuş . Geçen fitil olarak alıyordum sadece idrarımı yaparken beyaz parçaları geliyordu sende görürsen korkma vücut alacağını alıyor gerisini dışarıya atıyor.