Huri54 ben green clean kullandım leke çıkarıcı olarak e bebekten bir sprey ürün almistim kendi markası ve uygun fiyatlı. Mesela bir kıyafet kaka ya da yemek oldu ama o gün makina acmicam hemen leke çıkarıcı sikardim. Sonra da ertesi gün green clean ile yıkardim kıvamı çok yoğun 1 kapak yetiyordu. Bebeğim 2 yaşında artık bizimkilerle yıkıyorum şimdi ikinciye hamileyim. Yine green clean alacağım leke çıkarıcısi ile birlikte. İndirim bekliyorum Şubat’ta e bebekten alacağım stok yapacağım. Nedense siveno da hoşuma gidiyor fiyata bakacağım belki ondan da alırım
1.