ipekeylul Etlik Zübeyde hanım Kadın dogum hastanesinde detayli usg yaptirdim bobreklerinde biraz sıvı birikimi olmus idrar toplanmasi dediler riskli bi durum mu? Gecebilir biseymi korkuyorum bilen biri varsa lutfen aydinlatsin😔