oznuripek Merhaba, 14.haftaya yeni girdim.Muayeneye 2 gün önce gittiğimde doktorum “bebeğiniz 1 kez açtı.değerlendirmeme göre kız dedi.diğer kontrollerde yine bakarız dedi.”Ama üstüne hiç düşmedi kesin konuşmadı biraz soğuktu.Sizce değişirmi yoksa kesinmidir?
alenrenas1 oznuripek 13 de kız dedi sonra 15 de yine kız dedi muhtemelen 18 de erkek 36+3 oğlum olacak nasipse
Uerdem oznuripek 12. Haftada %70 erkek dedi baska doktora gittim 14. Haftada kız dedi daha sonraki kontrolünde göstermedi🤦♀️ pazartesi kontrole gidicem bakalim kesin öğrenirim bu sefer insallah🤣
ecedrsn oznuripek belli de olmaz canım sen en kesinini ayrıntılı utrasyon da öğrenebilirsin benim öyle olmuştu 🤭 21 haftam da kız olduğunu öğrendim
esraizmirli Emel38 hey maşallah 😂 10. Haftamda erkek 15. Haftada erkek 19. Haftada erkek 23. Haftada erkek 25. Hala erkek😂😂😂😂
oznuripek alenrenas1 neden bilmiyorum muayeneye gitmeden önce kız diyecegni hissetmiştim.şimdi yine içimde bir his değişecegni söyleyecek diyor ☹️
ecedrsn oznuripek bebek küçük olduğu için göbek bağını erkek gibi görme şansları var mış bana öyle demişti hep 21 haftaya kadar %51 kız %52 kız gibi ilerlemiştik o duruma bende şaşkınım valla aslında kemiklerinden falan belli oluyor muş kız erkek olduğu ama emin olmak istiyorlar herhalde 🤔
Emel38 oznuripek İnşallah değişmez. 2 hafta sonra değişirse anne anne, babaanne mavi renkli örgü yelekler vs ördüler onlarıda kızsada giydirecegim 🤗
esraizmirli oznuripek benim ilk çocugum Olacak Allah izin verirse kız istemiştim hep önce sağlıklı olması tabiki benim için önemli erkek deyince hemen belki bir umut yanılmıştır dedim ama hiç yanılmamış sağolsun doktorum 😁 şuan tekmelemesi bile ayrı keyifli bunu yazarken kendini hissettirmesi falan Rabbim her isteyene tattırsın bu duyguyu inşallah kız erkek istemek çok saçmaymış diyorum kendi kendime 😍🥰
oznuripek ecedrsn bende kız dedi erkek demedi o yüzden göbek bağı ile alakalı bi durum yok canım.hadi erkekte göbek bağı ile karıştırıyolar kıza erkek diyolar.peki kızda hiç pipi yoksa nasıl yanılıyolar :)
oznuripek esraizmirli çok sevindim senin adına gerçekten.Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🌸🙏🏻
Neynep esraizmirli seni çok iyi anlıyorum..aynı duyguları ben de yaşadım..gerçekten en önmeli şey sağlık..sağlıklı gelsinler de kız erkek gerçekten önemli olmamalı..hayrlısyla sağlıkla kucağımıza alalım inşallah.