Ay bende çıktı canım Allah kolaylık versin o kadar zor ki anlatamam geçmiş olsun
Ben hep çay ağıcınla temizledim günlük 2 3 kere
Sonra sında sağlık ocağındaki ebeme resim attım o da doktor a göstermiş herşeyi süremiyoruz malum kandan bebeğe geçtiği için jelgo adlı krem verdi 3 günde kendiliğinden patladı hep çay ağacınla temizleyip kremi sürdüm en sonun da kurudu