Duygulubianne bebek hiç görünmediyse demekki olusmadi ölü dememiz için kalp atışını duymuş olmaniz lazım eğer siz hiç duymadıysaniz o zaman bebek oluşmamıştır kimyasal gebelik de deniyor buna beta artıyor artıyor sonra kanama oluyor beta düşünüyor. Betaniz yüksek yanlis yazmadiysaniz ve ben yanlis okumadiysam 47. 000 zaten 7000 de filan bebek görünür halde oluyor kese içinde nokta olarak dahi olsa. Siz son adet tarihine göre kaç haftalıksiniz