Caglaa haftamdayım ve yaklaşık 4 haftadır sağ göğüsümden sarı sıvı akıyor hafif hafif. Kötü bişey mi acaba?
Erkekanasiyiz Sakin sıkma canim o bebegin butun bağışıklığı icin olan kolostrum denilen süt bebegine oyle faydali ki. He tabi kendiliginden akiyorsa o ayri bisey 🤗
Erkekanasiyiz Caglaa bazi kisilerde 4. Aydan itibaren gelebiliyormus benimki 38. Haftamda gelmeye basladi canim