Whiteswan bende 6+4 Ken öğrendim yavrumu,ama gece gerçekten yatamıyorum, kasılmalarım var,progestan ve folicade kullanıyorum aşırı halsizlik baş dönmesi oluyor,midemde sürekli kramplar var,midem yanıyor,Konya’dan istanbula ailemin yanına geldim burda şans eseri öğrendim,abimlerde kalıyorum,6+4 Ken öğrendim işte,doktor istirahat verdi,burdayım nasipse pazartesi evime dönüyorum,ama yengem ne yemek yaparsa yapsın midem bulaniyor, tiksiniyorum,beğenmiyorum bilmiyorum içtiğim su dahi midemi kaldırıyor,aşırı titiz biri oldum,yediğim tabaktan,su içtiğim bardaktan dahi tiksiniyorum nasıl olacak acaba 🥺