Arkdaşlar zaten bebeğim basından beri 1 hafta geriden geliyordu, devamli gittiğim doktorum normal minyon tiplisin ve minyon bi bebeğin olcak dedi, 33+4 haftalığım sata göre bu gün doktor değişikliği yaptım ve baska bi doktora gittim 3 hafta once beneğim 1600 gramdı, bu gün gittiğim doktorum 31+1 günle uyumlu ve 1800 gram dedi, ve gelişim geriliği var her hafta kontrole gel ve 25de akçiğerleri gelissin diye iğne yapıcam dedi ve suyuda haftaya göre azmış. Endişelendim evet küçüktü bebeğim hep ama bu doktor bira korkuttu beni çok bilgide alamadım ağZından, bende kadın doğum gemsiresiyim, ama doğum oncesi bilgim az, yada kendi çocuğum olduğu için mantıklı dusunemiyorum, ne yapmam gerekiyr bilmiyorum bi aydır kendimde kilo almamısım hiç bebek 200 gram almış, kafam cok karısık ve üzgünüm çok