Ben mop yani silme özelliğinden de memmunum heryer halı değil zaten evimde kolay oluyor gayette güzel siliyor tabikide benim sildigim kadar olamaz kimsede ondan öyle silmesini beklemez bence 🥰dyson var normal süpürgem o ve kullanan varsa bilir dyson çekim gücü şahanedir süpür evi sonra sil sildigin su tüm evide silsen kirlenmez o derece iyi çekiyor onu kullanan biri olarak robot süpürge beklentimi karşıladı üç haftada bir dyson ı açıyorum gerek duymuyorum imkanınız varsa alın güle güle kullanın bebekle aşırı rahatlık 🙏🏻🥰