Crn1996 Kızlaar 17+4 haftalık hamileyim oglum olcak nasipse ilk gebeliğim bazen karnımda pıt pıt kıpırtılar ya da böyle minik balon patlamaları gibi hissediyorum ama her gün hissetmiyorum normal midir acaba 👼🏻🌸 henüz erken sanırım her gün hissetmek için ☺️
Sevdae Crn1996 normal diyorlar canım ben 16 haftaya yarın girecem daha hissetmiyorum daha hissedersin zamanla daha net inşallah
Mom86 Crn1996 normal cnm 16 haftada hissettim şimdi 17+5 haftalık oldu hergun hissediyorum 🥰bu arada normal.hep.hissetmemen
N_A_Z_L_I_M Crn1996 Canım bende 17+4 günlük hamileyim benim de oğluşum olacak.Yanlız 3.ye hamileyim 🤭
Crn1996 Sevdae ilk gebelikte geç hissediliyormuş genelde 20 21 haftalar gibi zatem bende hareket gibi değil de daha farklı hissediyorum bakalım merakla bekliyorum hissetmeyi😁
Mom86 Crn1996 evet cnm ama ilk gebeligimde de 26 da hissettim ellerimi koyduğum zaman tekmelwrini hissederim şimdide ozamanda öyleydi sanırım zayıf olduğum içinde olabilir 🥰
Sevdae Crn1996 aynrn çok heyecanlı bekleyiş insan merak ediyor hissedemediği için hep iyi mi diye merak ediyor insan ☺️
Bireylulmasali 22.haftamdayım hala düzensiz canım bazen bir hafta hissetmediğim oldu dr korkma demişti 28.haftada düzene girer
Crn1996 Bireylulmasali öyle mi canım rahatladım şimdi bazı günler pıt pıtlar hissediyorum sonra üç dört gün bisey hissetmiyorum demek ki normal teşekkürler çok☺️🌸
Crn1996 Ebruklfgul 21 e kadar anca hissediliyormuş canım herkeste farklı oluyordur ben hareket şeklinde değil de minik kıpırtılar gibi hissettim henüz ☺️ İnşallah hissedersin sen de merak etme 🥰
Cicek33 Haftaya kadar düzensiz oluyor korkmayın benimde ilk gebeliğim aynı dediğiniz gibi olmuştu 😊 hissedemediğim zamanlarda oldu tabi bilmediğim için doktora da gittim sağlık ocağına kalp atışını duymaya ❤️
Crn1996 Cicek33 ay sağolun vallahi ilk olunca insan ister istemez evham yapıyor ne nasıl oluyor bilmediği için 🤣 bi an evvel hissetmek de istiyo insan ☺️
Crn1996 N_A_Z_L_I_M yaa ne güzel sağlıkla gelsin bebişiniz🧿 siz belki hissetmişsinizdir ilk gebeliğiniz olmadığı için☺️
Cicek33 Crn1996 bilmem mi o telaşı ilerledikçe farklı farklı telaşlar oluyor ☺️😀 Allah sağ salim vaktinde kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🙏🏻💐💕
Mom86 Sevdae ayy evet ya o çok kötü bir durum ama hareket edince de mesela akşama kadar hareket etmese ilk zamanlar acaba bişi mi olfh diyorsun ama tabiki hissetmek insanı rahatlatıyor ben Dr gidince korkuyla gidiyirdum 😂
Sevdae Mom86 ay vallaha aynı bende öyleyim canım doktora gidiyorum ya eve geliyorum hemen Bi düşünce oluyo yine iyi mi diye doktora gitmeden 1 gün önce uyuyamıyorum heyecandan girene kadar dua ediyorum Allah inşallah kucağımıza almayı nasip eder 🤲🤲🤲🤲