ipekursat bende 20 haftalığım aynı şekilde senin gibi evham yapıyordum canım ama sonra araştırdım biraz genelde anne hareket halindeyken bebek içeride beşik gibi salladığı için uyuyormuş 🤗🤗🤗 akşam işleri bitirip uzandığımda dikkat ediyorum hemen hareket etmeye başlıyor mesela bugün sabahtan beri hiç hissetmedim hareketlerini şimdi oturdum bakalım bekliyorum 🥰 Hamilelikten dolayı vesvese çok geliyor insana bol bol okuyup kendini rahatlatmaya çalış.
Bende bir tek bende bel ağrısı var sanıyordum 😔😔😔 yatakta yatamaz oldum koltuğa sırtımı yaslayıp o şekilde ancak uyuyabiliyorum
🤦♀️🤷♀️