Gulenay1234 Esraa11 canım ben 22 haftalık olcam düşün hala çok uykum var ve deliksiz uyuyorum😂😂😊Normal ama hamilelikte yemek vakti uyan yeter doğunca zaten Böyle rahat uyuyamayız😄
Ohaezgi Esraa11 bebeğin senin kanından besleniyo şuan canım zaten ben 4.5 ay ilaçlarla durdum merak etme bebişlerimiz kilo alıyo