zeynelbeyt Bende aynısını düşünüyordum salı veya çarşamba günü 😄 eğer dayanabilirsem tabi 😊 Benim normalde takvime göre adet günüm yarın ama yumurtlama biraz geç olduğu için daha doğrusu çatlama geç oldu muhtemelen adetimde 2-3 gün geç gelir yani benimde çarşamba falan adet olmam lazım eğer gebelik yoksa