Kızlar adetime 1 hafta var.Bu ay gebelik olumlu galiba hemen hemen bütün belirtiler var ; bel ağrisi ,göğüs hassasiyeti kasik ağrisi.. Biraz önce çamaşırıma bulanık kanlı akımtı geldi.Sizce belirti mi bu ama adetime daha 1 hafta var bu kadar kisa sürede belli eder mi ??