symaa43 Kızlaar 16 hafta 2 günlük hamileyim ve dün ilk defa bebeğimin hareketini hissettim çok güzel bi histiii. hisseden var mı bu zamanlarda
imerveg symaa43 bende ilk 16da hissetmistim pit pit olarak simdi 28im o pitpitlarin yerini güçlü tekmeler aldi 😂😂 eşsiz bir his❤
seymabykn Bende 16 hastalıkken hissetmeye başlamıştım pıtırtılar halinde şimdi 27 olacaz yerinde durmuyor çok güzel duygu gerçekten ☺️
Bireylulmasali imerveg ben 19+5 hissettim 22.haftamdayım hala düzensiz hareketleri sanırım benim kız biraz üşengeç 😂
imerveg Bireylulmasali ayyy kurban olurum birkac haftaya duzene girer hareketleri annesi busefer de saniye durmaz 😂😂 en cok aksam saatlerinde hareketleniyorlar 😂
Slmann Bende 16 haftalıkken hissettim inanılmaz güzel bir his 💜 Allah kimselere aratmasın inşallah 🤲🏻 Hamileliğin en özel en güzel hissi bebeğimizin hareketlerini hissetmek bence ☺️