39+1 olduğumuzda doktor kontrolümüz vardı,ilk defa çatı muayenesini yaptı doktorumuz o gün akşam oldu hafif kanlı şekilde bir akıntı geldi ,sonra çok az çok az su sızmaya başladı ,tabi bunu idrar mi kaciriuorum diye anlayamadım,gece boyu devam etti sızıntı azar azar doktora yazdım ama dönmedi sabah olunca doktor aradı ve hemen gelin dedi.gittigimde suyum bitmiş ,sezeryan dediler önce sonra istersen suni sancı da verebiliriz dediler,suni sancı verdiler ama açıklığım 1 parmak idi sadece sancı var ama açıklık degismiyordu,çok zor dakikalardi benim için.sonra Meryem Ana otuna daha önce dualar okumuştum annem hastaneye yetisti ve onu suya koymuş bir den bire 5 parmak açıklık oldu .sonra 7 oldu ve sezeryan ihtimali kalmadı normal olacak dediler,çatalca en son 2 kadın karnımın üstüne bastırarak bütün çektiğim sıkıntıları bitirdiler.Allah herkesi sağlıklı bir şekilde yavrusuna kavuştursun 😍 4 dikiş var bunun çabuk iyileşmesi ve sütun çabuk gelmesi için bildiğiniz yöntem varsa yazar mısınız?