Esenhafsaduru evet bir anda oldu sebebini hiç bilmiyorum. Hatta meme ucunda sivilce çıkar mı acaba diye düşünmüştüm. Sonra gögusum ağrımaya ve büyümeye başladı. Sut kanalında iltihap birikmiş şişmiş. Dus ta iltihap akıyordu devamli. Doktora gittim ultrasonla baktılar hatta bebeğiniz kac aylik diye sordular 😅 genelde emziren annelerde oluyormuş. Dedim benim bebegim yok. Doktor antibiyotik verdi ictim, 1 hafta sonra duzeldi cok şükür. Size de doktorum hamilelikte kullanabileceğiniz bir ilaç vermiştir mutlaka, içiniz rahat olsun 😊