Kızlar35+3 dogum yaptım oglum Küvezde 4 gündür kasılmam vardı devlet hastanesi bişey olmaz dedi yatırdı beni çıkıp özele geldim acil sezeryana aldılar çigerleri iltihap kapmış gec kalsak bebek ölürdü dedi şimdi solunum sıkıntısı var ne kadar Küvezde kalacak bilmiyoruz 2800 gr dogdu moralim çok bozuk