Asli36 ben de medipol pendik e gidiyorum ama sanırım yüzyıl a gecicem..
Muhasebe ile yilbasindan önce görüşmüştük kendi doktorumuzu talep ettigimizde (örn o yoksa evden çağrıyla hastaneye gelebiliyormus benim gini bilmeyenler için) 500 tl ekstra aliyorlardi, suni sancı 500-600 tl gibi bi fiyatti, bi de bildigim kadarıyla normal dogum 2200, sezeryan 3200 dü o zaman, ama hastanede kaldığınız gece icin normal doğum sonrasi 12 saati geçerse kalmaniz 500 tl daha fark veriyorsunuz yani mesela gece 3 te giris yaptiniz dogumunuz 12 saat sürdü doğum olana kadar, 12 saati gectiginiz icin direk 500 fark ödüyorsunuz çünkü normal dogum bile olsa 1 gece muhakkak takip isteniyormus
Bide 1 kisi refakatci kalabiliyor 2. Bi kisinin gelmesi veya ziyaret etmesi mümkün değildi korona nedeniyle ama suan daha yeni yıla girdikten sonra sanirim hix refakatçi almıyorlar bilgisi olan varsa soylerse sevinirim🙏