Kizlar ilk hamileligim 38 +2 haftadayiz bu sabah 6 bucuk gibi kask ağrısıyla uyandım tuvalete gittim sonra karnımda geçmeyen ağrılar olusmaya basladi.. gaz sancısı sandım ama emin olmk için dakika tuttm 5 dakika da bir agri girdi karnima .. sonra rahatlamak için su içtim dus aldim sonra tuvalete gittim ishal 5 saat fln agri ve ishal cektim . . Şuan patates kaynattm yedm arada agri giriyor ama daha iyiyim.. bu dogumn yaklaştığının belirtisimi ?