Hanımlar merhaba iki gün önce gece nişanım geldi ve suyum bir kısmı geldi ve dün fazla sancım yoktu ama geceden beri karnım popom ve belim bir anda kasılıyor geçiyor doktor eve gönderiyor bugnde gittim halen 1 cm açıklık dedi sancını evde çek dedi suni sancı vermek istemiyorum açılman için dedi yani bu durum normal mi günden güne mi şiddetlenicek anlamadım 😥😥😥😥😥😥