36 haftlıgım cuma günü doktor randevumda nstede sancı cok çıkmıştı yani o kasılmalar sancıymış şuan da da kasılmalarım var ve 2 dalda bir kasılıyor şiddetli ağrım Yok hafif idrar sıkışıklığı gibi agrı girip çıkıyor kanama veya herhangi bi su gelme olayı Yok devlet hastanesine gittiğim için doktor arayamıyorum maalesef böyle bısey yaşayan varmı ?