Mrym2123 13+6 haftalık hamileyim ama bebeğim 2 hafta geride doktor amniyon sıvısı çok azalmış her an düşebilir veya engelli olabilir dedi böyle bir durum ile karşılaşıp iyi olan var mı kızlar çok kötüyüm😔😔😔
Elifkyhn1993 Mrym2123 cok dikkat et yat yerinden kalkma. Bol bol su ic esine soyle sana havuc suyu sıksın surekli. Cok yorulmassan bsy olcagini sanmam ama anlik seyler su onemli dikkatli ol
Mrym2123 Havuç suyunu doktorda önerdi ama korkuyorum bu haftalarda işe yararmı acaba yada kötü bir durum olur mu geçen yılda kalbi durdu kürtaj oldum bir kere inşaAllah bu sefer kötü bişey olmaz🤲🏻 Elifkyhn1993
Elifkyhn1993 Mrym2123 olmaz olmaz ivini rhatbtut sn bol bol icc dengeler o hizlica ama hcbi is yapma yani yat