Nurgul1 canım orda detay gözükmüyor . Yaptırdıgın hastaneden yazılı alman gerekiyor . Özelse doktorunu direk ara . O görüyor ve telefonda bilgi veriyor . Biz öyle yaptık . Devletse gidip ordan çıktı alman lazım . Ya da direk randevu al sonuç göstermek için . İnsallah güzel haber alırsın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻