xoxoebruxoxo Bebegim daha üc aylik ve ben galiba tekrar hamileyim korunmamiza ramen😭 kafam hic yerinde degil kizlar nasil olucak nasil yapicam bilmiyorum.
tugce_25 xoxoebruxoxo nasibinde varmis cnm bnde çok zor bi hamilelik geçiriyorum ama peşine ins olur bnim beraber büyurler
Papatyam_anneyim xoxoebruxoxo test yaptınız mı yoksa adetiniz geciktiği için mi hamile olduğunuzu sanıyorsunuz
Songultugraaa xoxoebruxoxo test yaptın mi bide doğumunu nasıl yapmıştım canım bende 8 aylikken hamile kaldım