Svgksknyksr Hanımlar Merhaba , Avrupa yakasında önerebileceğiniz ,memnun olduğunuz doktor ve hastaneyi paylaşırmısınız?
Zeyynep Svgksknyksr Hayrunnisa hastanesi Necla hanım ama bütün doktorları çok iyi ben ilk doğumumu da orda yaptım