AybukeA Merhaba, ben de 14 haftalik hamileyim. Doktorum hala cinsiyeti hakkında birsey soylemedi ben cok merak ediyorum. Tahminde bulunabilir misiniz acaba 😊🙏 ultrason görüntüsü 11+6 haftalikken cekilmisti https://imgyukle.com/i/attkfR
AybukeA Nasibim 29 ocakta randevum fakat dayanamayıp haftaya cuma cinsiyet için gideceğim sanirim 🙄 o zaman yazarım 😊
AybukeA Nasibim erkek tahmin etmistin, bugun gittim dayanamadim :) yüzde yüz olmasa da erkek sanirim pipisini gorduk :)
Serpilbatmaca Nasibim Bize de tahmin yapar mısınız henüz net bir bilgi alamadık doktordan merak ediyorum 🤗🤗 https://hizliresim.com/7VDkCS
2kusunannesi AybukeA çok belli olmuyo canım iyice. Baktım ama biraz daha var sanki görünmesine 😄 çok küçük minnak 🥰
Fundacivi Nasibim Bende görünüyor ama neden görünmedi acaba sende tekrar attım canım teşekkürler şimdiden