Fatma_7 Eduger euthyrox 25 mg kullanıyorum sabah aç karnına bir tane içiyorum. Kişiden kişiye mg değişiyor sanırım
Ezos08 ymc0355 çok teşekkür ederim gerçekten banada levotiron 25 mg ilaç verdi endokrinoloji doktoru 1 ay sonra tekrar kontrole gidicem umarım düşer o zamana
umaydurununannesi Ezos08 benım ılk gıttıgım doktor bısey solememıstı sonra ben doktorumu degıstırdım o soyledı 13 haftalıkken troıtın yuksek o yuzden ılac baslamam lazım dedı 10 gundur ıcıyorum ınsallah saglıkla alırız yavrularımızı