Ben gittim tüp bebek yaptırdım kendisinde memnun da kaldım, gerekli görüyorsa yapıyor zaten, durumuna göre hareket ediyor, bizim ilk transferimizde tuttu. Ben tavsiye ederim şahsen ama doktor işi şans işi gerçekten, ondan önce de Bülent Haydardedeoğlu’na gittim herkes çok memnun diye ben memnun kalmadım ama Google yorumları da çok iyi, ben ve eşim üslubundan kaynaklı pek rahatsız olduk, yoksa başarılı doktor o da. Çevremde de Acıbadem’e ve Gökhan Çıragil’e gidip de tüp bebeği başarılı olanlar da var, biz Erhan beyle sonuç alınca doktor değiştirmeme gerek kalmadı.