anneadayi33 deleted270 kasık ağrısı olacak diye birşey yok ilacı kullandıktan sonra dr muayene çağırırmıştır muayene görürsünüz
Hlya_35hsyn deleted270 evde ovulasyon testiyle takip edebilirsiniz.bende klomen kullandım evde takip ediyorum yumurtlamami
mucizemm_ deleted270 hani senin nasıldır bilmiyorum ama benim çok sancım oldu ama malesef büyüme olmadı tam tterside olabiliyor yani 😌
deleted270 anneadayi33 evet ilaç bitittikten 5 gün sonra muanem var, inşallah büyüyolardır teşekkür ederim
Ghg19 deleted270 ben de geçen hafta kullandım. Doktora muayeneye gittigim de bir tanesinin çatlamak üzere olduğunu söyledi. Kasık ağrın var mı diye sordu bende de olmadi kasık ağrısı.
Semanur27-K deleted270 canım bende kulladım doktorum verdi ve sürekli kontrol için gidiyordum cagırıyordu ve büyümüştü yumurtaların suan catlatmaya iğnesi vurundum hayırlısı bakalım bekliyorum ve test bakıyorum