Busraa38 Biz 39+1 olduk bal kovası kızımla dün geceden beri çok ufak sancılarım var düzensiz kızımında normalde gelmeye hiç niyeti yoktu çok heyecanlıyımm sizler nasılsınıız?
Aybuke1 Busraa38 bu sabah bende yoğun bir bel ağrısıyla uyandım ara ara da sancı vuruyor ama bakalım pazartesi de sezeryan günüm hayırlısı 🙏😊
NurSema01 Busraa38 37+6 benim oğlan dün bana fake attı geliyorum diye hastaneye koştum hemen ama yalancı sancıymış 😢 bugün de hareket etmedi sabahın köründe yemediğim çikolata içmediğim meyve suyu kalmadı 🙄 Pazartesi kontrolüm var artık alın içimden diyeceğim doktora 😂
Drya-ergu12 Bende 40 haftalık oldum sürekli gelen düzensiz sancılarım var yalancı sancıymış. Gerçeği geldiği zaman yalancıdır diyip evde doğuracam diye korkuyorum 🤣🤣
AlyamirayinAnnesi Drya-ergu12 al bendende o kadar benimki 38+1 de basladi suan 39+1 ve halen yalanci sancilarla basbasayim . Dedigin gibi gercegi gelincede aldirmam herhalde hahah 😁😁😁
Busraa38 Drya-ergu12 hahaha gerçeği geldiğinde zaten onun gerçek olduğunu emin ol anlarız herkes öyle diyor çünkü seninde yakındır o zaman hayırla kucağımıza alalımm 🤲🏻
Derya38Ba Drya-ergu12 39+0 dayız bizde bekliyoruz nişan geldi sadece başka da belirtim yok bel ağrısı falan da yok hiç
E_A1121 Mom092 geçmiş olsun allah analı babalı büyütsün🌼sağlık huzurla dolsun hayatı inşallah bebişin🤲darısı bizim başımıza
Busraa38 Aybuke1 benimde hem yoğun bir bel ağrısı hemde ara ara sancım oluyor bakalım heycanla bekliyorum 🤗
Sinemmm1 36+6 suyumuz neredeyse bitmiş 😔 ciğer geliştirici verdi doktor pazartesi suni ile başlatacak. Açılma yok sezaryene de dönebilir dedi. Dualarınızı bekleriz 🙏 rabbim herkesi sağ salim kavuştursun yavrusuna inşallah 🌸
Yildirim35 Sinemmm1 36+5 te gittiğimde benim de 1 hafta yetecek kadar suyum kalmış öyle demişti doktor 37+5 tekrar bakacak eğer suyum yeterli olursa 1 hafta daha bekleyecek yoksa bu cuma günü alacak bakalım çok heyecanlıyım 🤦♀️
Yasminklnc AlyamirayinAnnesi bende aynı sizin gibiyim merakla heyecanla bekliyorum yalancı sancılar ne kadar sürüyor böyle acaba 🙄 hafif sancı oldu mu artsın diye dua ediyorum artık bende gelsin istiyorum Rabbim hepimizi bir sesle kurtarsın inşallah 😍
monaroza Busraa38 37+2 bizimde yalancı sancılar ve 2 cm açıklıkla bekliyoruz bakalım haftaya kadar gelmezse cuma kontrolümüz var son durumu öğrenicez 🤷🏼♀️😅
monaroza Busraa38 Benim nişanımda gelmişti bir hafta önce 🤭 hayırlısı olsun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻 ❤️
Ezz____ Busraa38 37.hafta hafif kasık sızlanmaları ile bekliyorum 🤷🏻♀️ Çarşamba günü alttan muayene olacam 🥺
Busraa38 Ezz____ yaaa muayene sırasında kendini kasma canım kendini kasmazsan çok rahat geçiyor hayırlısı olsun bakalım 🥰