tugce_25 MH4225 kızlar erken gelir diyorlar bnim ağri sanci çok gelmesini bekliyorum bakalim kim erken doğacak
MH4225 tugce_25 banada herkes öyle diyo ama dediğin gibi hiç sancı nişan yok bu hafta çatı muayenesi oldum açılmam falanda yoktu bakalım galiba benim kız 40 haftayı doldurukcak
MihricanA Leylayunus O zaman ben yanlis biliyor olabilirim insallah kanala girmistir benimkide çünkü kıpır kıpır