Kızlar selam bu ay 2. Kez kimyasal gebelik yaşadım neden bilmiyorum. 1. De iyi bir dr gittim bebek sağlığı değilse vücut kabul etmiyor düşüyor dedi sonra 1 ay ara verdim yine kaldım yine kimyasal. Neden oluyor ki sizce?? 8 yaşında oğlum var daha öncede hiç yaşamadım