KezibanUan Kızlarrr kafam çok karışık yenidoğan bebişleriniz için hangi bezleri aldınız ? Hangi bezleri kullandınız ? Memnun kaldıklarınız hangisi?? Kafamda deli sorular 🤔🤔
burcuali38 KezibanUan biz ilk molfix almıştık ama fena pişik yaptı ikinci paketi komili aldık komili çok güzel geldi hala onu kullanıyoruz.Bi arkadaşımın bebeğinede komili pişik yapıp molfix yaradı.Yani tamamen bebeğe bağlı hangi bezi kullanacağınız.Size tek tavsiyem sakın stok yapmayın kızlar çünkü bebeğin poposuna yarayıp yaramayacağını bilemiyorsun en iyi markada olsa yaramayabilir
2prensessannesi KezibanUan molfix canimhemde turkmarkasi. Prima huggies vs israil mali en iyiside olsa asla almam
Ilkannelik KezibanUan prima premium care gayet memnunuz 13 gündür hiç bir sıkıntı olmadan kullanıyoruz 😊
Drngrkm 2prensessannesi alo, ariel, febreze, fairy, ace, oral-b, gillette, orkid, koleston, pantene, duracell,braun, blendax markalarının ürünlerinden herhangi biri var mı evinizde?
Merymery 2prensessannesi cok haklısınız kesinlikler israil mallarini bebeklerinize kullanmayin bn buna cok ınanıyorum islâm neslini yok etme vizyonu olan adamlar bize faydalı mal satmaz....
Gamzeliigelinn Prima aldık bakalım kullanınca göreceğiz nasıl olacağını primanın ıslak havlusunu da aldım iyi die duyup
Gamzeliigelinn Prima aldık bakalım kullanınca göreceğiz nasıl olacağını primanın ıslak havlusunu da aldım iyi die duyup
2prensessannesi Drngrkm hayir canim hicbiri yokevimde sadece turk markasi gida vs ise sadece turk degil ayni zamanda helal sertifakali urunler kullaniyorum
2prensessannesi Drngrkm http://heraklitolmak.blogspot.com.tr/2015/03/dikkat-israil-urunleri-ksrlk-yapyor.html?m=1 Bu blogu da okumani oneririm
BraAkayBulut 2prensessannesi tebrik ederim herkes aynı duyarlılıkta olsa keşke en iyisini ve en sağlıklısını yapıyorsunuz🤩
Drngrkm Eymenannesi hepsi p@g ürünü. Ama maalesef birçok marka yabancı ürünler ve biz Türk malı zannediyoruz. Mesela çoğu insan alo deterjanjnı ya da yumoş’u Türk malı zannediyor.
2prensessannesi BraAkayBulut filistinin suriyenin basina gelenleri goruyoruz canim muslumanlara bu zulmu yapan islam dusmani israilin malesef cebine para kazandiramam oradaki sehit olanminicik bebekler eslerini kaybeden kadinlar ahirette benden hesap sormaz mi sizin yuzunuzden diye. Benden ne olur demeden elimizden geleni yapmak zorundayiz musluman kardeslerimiz icin ve herseyin de turk mali var artik eskisi gibi degilhersey elimizin altindaa