asude456 bigunanneolucak canim diş gebelikte değer çok fazla yükselmezmi ama değerin cok yuksek olup kesenin görulememesiyle tanı konuluyomus
bigunanneolucak asude456 ne dedi doktorun ? Kuzum başıma geldi o yüzden söylüyorum benimkşfe öyle oldu hatta benim değerin 680 e kadar cıktı ama dış gebelikti
asude456 bigunanneolucak doktora özellikle sordum diş gebelik degil dedi cunku duzenli artiyor dis gebelik olsa duzenli artmaz azar azar artar dedi artik bilemiuorim cnm 1 hafta sonra belli olucak 😥
ilkcan64 asude456 betahcg 3000 bin üstünde kese görüşüyor sen kan tahlillerini yaptırarak git en son kaç çıktı canım
midekoruyucu asude456 hamileliği boyunca adet olup ilk aylar hamile kaldığını anlamayanlar bile var. Umarım sağlıklı bir gebelik yaşıyorsunuzdur 🌸
Busra-kaya asude456 günümde geçmedi çok yoğun oldu ben de şaşırdım ama hamilelik aklımda yoktu iki hafta kadar sonra hamile olduğumu öğrendim inşallah mutlu haberi alırsın